2015年11月16日 星期一

詞/人心落泊

〈人心落泊〉

 作曲: 周聰 | 作詞: 銘輝 

恍恍惚惚的厭世生活 雙眼快淹沒
張開口吞乾快慰粉末 似幻覺沒有痛苦 

很安心怎敢去犯規去合污
周遭的不安卻入心
我每次的憎惡 一刀一劍
現插入我的 身體與髮膚 

一口的一口的清空知覺 接壤我心魔
你世界太自在太沒有掙扎 只想到我釀禍
眾冷眼對峙著我落泊一角
天一光睜開眼我亦會期待我
清醒中不加錯摸 

一點的一點的伸手摸索 隔絕了幾多
再振作再悼念那腐化的我 於邊際裡下墮
要向世界立誓我為我的錯
抓緊荊棘枝幹 向上再強大過

想親手改寫結果 翻起率真的笑渦

 。。

 用作北區禁毒滅罪嘉年華音樂劇主題曲 *15~16 

「呢班年青人, 可能,佢地都唔想咁。  
係環境逼成咁。唔可以,亦唔應該怪晒佢地。  
佢地一時唔識諗,痴埋嗰一種朋友。  
畀著你係佢地,屋企咁嘅狀況,都會咁。」

沒有留言:

張貼留言